Followers

..dating oh dating..

salam....

weeee.....

ari ni mr apit balik....

dating lagi....

setiap kali die blk mesti sehari jerk...

grm aku...

keje p0lis mmg camtu ke ek???

ni abg p0lis aku...kui3...


yg pasti kuar rini mmg best walaupun bape jam jerk...

al-maklum la...

aku bkn cam k0rang yang rajin kuar ngedate dgn sang chenta...

lokasi kami yg pertama Marina island..

ni lak pic2 yg dapat di snap...hehe...




pas2,da lapar kt0rg gerak g kfc kt lumut lak...

tgh makan 2 aku borak2 ar ngn mr.apit..

cadang nak pau suar jeans...

ni aku edit lek perbualan aku ngn mr.apit...hahaha

aku : "syg,owg ase suar jeans owg mcm da x lawa la...owg nk beli baru...tapi pattern mane yg cntk ek??"

mr. apit :dengan selamba nye die cuma jwb... "owg xde duit"...

aku : tr0s gelak dgr jwpn die 2...hak3...semp0i gile...soalan aku bukan die nk jwb...siot t0l..

xpe...yg penting..

bulan 11 nanti aku nak g end0n...

die kate nak bg duit banje t0k aku g sane...

s0 tunggu je la yerk....

kol 5.30,mr.apit tr0s grk g penang...

k0l 8.04 mlm,selamat jugak die sampai...

walaupun k0 x bli kan aku suar jeans syg,

i'll still l0ve u forever n ever....hik3...

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH