Followers

..Interview Yang Malang Tp ??..

Salam..

Sebelum cite..aku nak gelak dulu kat 4 orang kawan aku ni....huahuahua....

http://www.emocutez.com

Dari kiri ke kanan
Shahrul,Fanie,Alip n Nora

citenye camni...

26 oktober ritu,kami g ipoh..niat aku g 2 juz jadi peneman untuk dorang2 ni g interview keje kat BSN ipoh n dalam masa yg sama nak jalan2 ipoh skali..aku ni name je dok perak tapi jalan2 kat ibu negeri sendiri ni bpe kali je..boleh di kire...kami bertolak dalam kol 7 lebih camtu..sampai kat bangunan BSN,ipoh dalam kol 9 lebih camtu..sampai2 memang penoh gile orang..bile tengok ramai orang tu jadi macam x confident je nak interview..(ceiiitt!! macam aku join jerk..huahuahua)..

pastu,aku pn follow ar dorang ni g berbaris untuk daftar interview kot..bwu 10 minit berdiri kat situ tetibe aku nampak kat tudung fanie ni de setompok taik burung...fresh lagi...hahahaha...aku pun gtau la die..l0m sempat die tengok taik burung yang melekat kat tudung die tu tetibe de pekerja bank gamaknye wat announcement "SESIAPA YANG BERUMOR 23 TAHUN KE ATAS X BOLEH MOHON N YANG DE LULUSAN DIPLOMA N IJAZAH DI TOLAK.." terkejot beruk kami dengar...ye la,masa cakap um0 je automatik kawan aku shahrul da riject interview utk job tu sebab umo die da lebih dari 23..pastu,bile dengar yg de lulusan pun kene reject automatik sume kawan2 aku tak boleh nak join interview tu gak.s0,dengan muka poyo..kami pun blah la dari situ..ramai jugak la orang yang tr0s blah pas dengar announcement yg nth pape tuh!..siot je kan..sampai skang aku tak tau pe job yang sebenarnye kat BSN ni..muka2 yang datang sumenye macam fresh graduate..siap b'tali leher bagai.. tapi xtau la kan..


Disebabkan terkene taik,fanie ni pun tuka la baju die..nasib baik la bawak spare baju sebab tau balik tu nak berjalan dulu...klo x kene beli baju baru ar nampaknye..hak3...yang tak tahan sume lak tu bawak baju spare..kami benti kat bangunan persekutuan dulu..sebab dorang2 ni nak anta borang jawatan kosong kat jabatan perangkaan n dalam masa kami isi name kat pejabat buruh..ne tau kot de majikan2 yang nak pekerja ke kan..pastu,tr0s g makan kat medan area stadium ipoh..untuk tidak membuang masa di sebabkan j0b yang b0ngek tu,kami tr0s plan nak g jalan2...tempat pertama yang di tuju adalah..GUNUNG LANG...klo da jalan tentu la de http://www.emocutez.com kan...s0,tengok la yerk..




act,gmbr byk lagi...tapi malas nak masuk kan...aku copy gambar2 ni dari fb fanie ni jerk..hehe..maceh ye fanie sebab gambar da siap edit...rajin hang naaaa.....

pastu...

dalam kol 1 camtu kami g JJ ipoh lak...g tengok cte JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK 2..
seyesly,cite tu memang x best..
buang masa n duit aku je tengok..bek tngok cite omputih jerk...huh!!
menyesal tarak hengat..


dalam kol 5 camtu kami pun gerak balik...walaupun x dapat g interview,dapat juga gunakan peluang yang de untuk jalan2 kat ipoh tu...memang enj0y gile..best sangat!!! pasni,kite g gua tempurung lak yerk..hehehe...


0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH