Followers

..AGL 1405, aku jumpe k0 siap ar...

Salam..

meh sini aku nak cte pasal AGL 14O5 yang dah wat aku hangin gile ari ni...WTFish 4 dat car!! tengs sebab wat m0od aku rini d0wn gile...nak di pendekkan cite,pagi tadi aku,ayah aku ngan mak aku tetibe ase cam nak g parit buntar...g ngintai abang aku,pe khabar die kat sane...sihat ke x..cukup makan ke x dok kat tempat orang 2...die keje kat sane skang..bawu je lagi,x sampai sebulan rasenye..pastu,kami b'4 g kulim lak...g umah besan ayah aku..merangkap pak n mak mertua kepada akak aku yang dok sabah n bawu bersalin tu la..pastu,dalam kol 4 camtu kami gerak balik dari kulim..anta abang aku dulu pastu tr0s gerak balik manjung..ikut highway bukit merah tu la..

then,sampai kat tol(time tu belum sampai tempat bayar lagi)..tetibe bontot kete aku kene langgar..memang terkejut ar aku..da ar time tu ngah gayut ngan mr.apit...al-maklum ar,dok sowang kat seat belakang kan..mesti ar aku wat kusi belakang tu macam katil aku..siap boleh guling2 g kat belakang tu.aku ni kan kecik jerk.huahuahua...memang aku terasa ar hentakan yg kuat dari kete belakang aku tu..(ceewwaahh...wat ayat skema la plak minachi ni...hik3). terkejut beruk aku...tr0s aku soh mr.apit call me back..


time tu jugak,bapak aku tr0s kuar tengok kete...n g kat pintu pemandu kete belakang yg hentam kete aku tu...die ngn family die...yang menyakitkan hati tu kan....boleh plak laki tu say s0rry je kat bapak aku..xde pun nak turun tengok kete aku yang die dah langgar tu...kimak tol...geram je aku tengok nye...time tu aku rilex g..fine..kete kat belakang tengah berderet sebab time tu kat laluan nak bayar tol..pastu,bapak aku malas nak panjang cite sebab kesian kat kete2 belakang yang menunggu..pas bayar bapak aku bagi la signal kiri..kire nak settle kan hal yang tadi tu la...


pastu k0rang tau,boleh lak kete 2 blah camtu jerk...pandang pun tak...aku confirm,die mesti tengah cuak gile2..takut sebab tengok bapak aku yang botak n perut buncit ke depan tu..hahaha...mase benti tu,aku tengok ar kete aku..nasib baik la xde pape...juz calar sikit jerk..tapi bwu tengok gitu2 jerk..sbab ari gelap da..sok pagi aku nak tengok lek..ne tau de kemik kat mane2 ke kan...


yang lawak nye kan,aku soh bapak aku follow kete tu...kite wat2 cam kite nk ikut sampai depan umah die...hak3...kejam kan? bapak aku pun follow sebaik mungkin..memang x terlepas langsung...kete tu pun aku tengok makin lama makin laju..abis 2,3 lori die potong..mayb kecuakan die semakin bertambah..hahaha...bapak aku pun potong jugak,bagi kete aku ni tol2 kat belakang kete die..lastly,sampai simpang beruas,bapak aku lepaskan die...cian katenye...hak3...mau x tido malam ni pk kan pasai eksiden/ kecuaian yang die lakukan tu...


wahai AGL 1405 SAGA BLM MERAH...aku klo jumpe ko bukan aku nak hentam ko balik ke ape...aku juz nak bagi pengajaran je cikit kat ko...ko,kalau da langgar kete orang beradab ar sikit...kuar la tengok camne kete yang ko da langgar tu...mintak maaf cara elok sikit...ni bapak aku lak yang kene kuar g kat ko...yang ko x reti2 nak kuar pesal? xde kaki ke ape? bapak aku tu lagi tua dari ko..s0 harmatilah orang tua...da la ko yang salah...klo aku wat report da tentu2 ko kene balik sebab ko yang hentam dari belakang...lagi pun tu kan laluan nak bayar tol..da tentu ar asyik kne brek jerk..klo ko xnak brek ko g trek...huahuahua...

2 comments:

  1. salam...

    sabar2 ye ,budak2 sekarang nie memang x de adap x reti nak hormat org tua..


    jemput ke sinar raudah ye!!

    ReplyDelete
  2. kumslm...

    2 la psl...mmg ngh sbr ar ni...
    si0t jerk..

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH