Followers

..0oooyeeaaahh!!!! i'm 21st already..

Salam...

Semalam, 17 Oktober 2010, genap lah umur aku 21 tahun... i'm 21st already...still young okey?? hak3... Semalam hari yang paling best untuk aku...rase macam di hargai sangat...sebab..aku dapat surprise besday party (korang dapat ke?? ceeitt!! b'lagak jap..hik3)...best sangat2 tau...bff aku yang rancang sume ni...nak tau sape?? ok,aku tunjuk gmbr bff aku ni k...mereka cantik...jangan tergoda lak...tapi kl0 t'g0da pun pe salahnye kan?? belum confirm jadi milik sesape lg...a.k.a lom bertukar status kepada married....kui3...


nak tau tak camne dorang celebrate besday aku ni??? memang surprise gile ar...aku pun tak jangka sampai camni skali dorang nak surprise kan aku..nasib la aku xde heart attack...kl0 tak tarikh 17 Oktober ni mesti tarikh keramat buat aku....sebab???....hak3...paham2 sendiri je la beb...

camni...memula...si fanie (jiran depan umah aku merangkap bff aku dr aku drjh 3 lagi) ni msg aku...ajak aku kuar la katenye...nak jalan2 kat marina island...ajak kuarnye kol 1 tengah ari...act aku pelik gak ar kan..pe jadah nak kuar tengah2 ari?? ikutkan aku malas je nak ikut..tapi di sebabkan ari tu besday aku,s0 aku decide nak kuar jugak..ne tau kot dapat sambut besday aku kat luar ke...tak dapat kek pun,g makan2 ngn member2 pun ok wat?? kn2? hak3...

s0,dalam kol 12.30 aku mandi ar...siap2 then dalam kol 1 si fanie ni msg...die tulis 'JOM'..makne die da siap n ngah tunggu aku kt luar ar...pastu aku reply 'JAP'..sebab aku bawu nak pakai shawl time tu...aku memang camtu..klo janji kol 1,mesti kol 1.05 or 1.10 bawu aku siap... al-maklum ar,'janji melayu'....huahuahua.... tp jangan wat camtu selalu tau? http://www.emocutez.com x elok....hik3...


pastu kan,da siap aku pun turun ar bawah...elok aku turun separuh tangga umah aku, dorang nyanyi lagu appy besday untuk aku....s0oooo ssswwweeett!! terharu gile rasenye tau...aku terus t'behenti kat tangga umah aku tu...sebab terkejut punya pasal...muka aku pun berubah time tu...weh diela n fanie,korang pasan x muka aku berubah time tu?? mesti pasan kan??hehehe...malu nye....xtau n tak jangka lak korang nak wat surprise sampai camtu skali...best...best..best..http://www.emocutez.com

kat bawah ni aku share sikit pic2 cute kami...malas nak cite panjang...nanti xde sape nak bace...hak3...

kek yang sedap n gebu...
nyet2 tu panggilan tok aku...bff aku la yg gelarkan tu...
jgn gelak lebih2 lak k!!!

Happy besday 2 me....kui3...

pose manje aku ngan fanie...
ni sume angkara diela..
sebab tempek kek kat pipi aku...cisss!!

besday girl..hik3...
kuning gitu...

aksi suap menyuap dari cik diela...

aksi suap menyuap dari cik fanie plak..

then,after selesai sume..
kitorang bersantai kat teluk senangin pulak..
siap bawak tikar lagi tau...

p/s :
  • maceh sangat2 kat k0rang sebab celebrate my besday...really luv it...! emmmuah..emmuahh..emmuaah...time ni bawu nampak yang mane kawan n yang mane lawan..
  • tengs gak kat member2 yang wish kat phone n opk0s kat fb skali...sampai penuh notification aku semalam...terharu gile ngn kawan2...baik member s.alam n manjung...tq so much...luv u guys..
  • aku x dpt nak celebrate besday ngn mr.apit..die x dpt cuti...sedih gile.. :'( ..tunggu die balik bawu boleh sambut same2..
  • lastly..tengs kat MAXIS n CELCOM..sebab bagi aku call free sempena besday aku ni...jgn jelez ye my pren? hak3....


0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH