Followers

Tarikh Majlis Di Tunda

Salam...

ok,ni sambungan entry lepas...Sedia maklum,tarikh yang family aku ngn mr.apit buat untuk majlis bersejarah kami adalah 24hb Ogos untuk akad nikah n 25hb Ogos untuk majlis resepsi.sekarang ni tarikh tu perlu di tukar atas permintaan dari family mr.apit..kakak die cakap,ramai yang x boleh balik tarikh tu sebab cuti raya diorang sampai raya ke-3 jerk.sedangkan majlis kami ni raya ke-6 maybe.

so sekarang ni aku ngan mr.apit yang dah mula gelabah sebab majlis ni mungkin akan dipercepatkan atau dilambatkan.semua nye menunggu keputusan dari ipd mr.apit ni.selagi ipd die x approve tarikh kahwin selagi tu la kami x boleh teruskan majlis..sangat menakutkan..em,dalam target kami sekarang ni kalau majlis dipercepatkan mungkin awal bulan 6..kalau dilambatkan mungkin masa raya haji.bulan 9 ke 10 entah..not sure yet sebab x tengok kalendar lagi.

bile di pikirkan tentang majlis ni dipercepatkan,aku dah mula cuak.ye la,sume persiapan baru samar2 je..duit hantaran dapat semua dah.tapi preparation langsung xde lagi.sebab x terpikir langsung boleh kahwin secepat ni..auu...takutnye!! hehe...mane nak survey butik pengantin nye,catering, hantaran,khemah,hiasan meja makan n macam2 lagi la...pening aku dibuatnye..

makanya,

BERMULA DARI SEKARANG...AKU, AMIRA RASNI & MOHD FIRDAUS MD DAUD PERLU M'BUAT PERANCANGAN DARI SEKARANG!!!!! NO MORE TANGGUH2 LAGI....

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH