Followers

Pergi 3 Bank dalam masa 1 Jam

Salam...

ok,memandang kan gaji dah masuk hari ni..makanya tadi lepas lunch aku g bank..3 bank sekali aku pergi hari ni tau..semuanya disebabkan DUIT.. :D tempat pertama yang dituju :

MAYBANK..

niat g maybank ni sebenarnye nak simpan duit yang customer order je..alhamdulillah..rezeki meniaga bertambah la sikit sejak beberapa hari ni..hehe..pastu nak simpan jugak duit adik aku..die bawah umur,so die takde ATM sendiri..that's why la duit die semua simpan kat aku..so aku sebagai penjaga amanah kene la jaga duit tu elok2 supaya x terpakai..banyak jugak tau duit adik aku..sekarang ni total aku kira dah ada rm390 tau..pandai tol die menyimpan duit..aku dulu haremmm xde menyimpan langsung.dah tua ni bawu la pandai nak menyimpan...eh..tua ke?? hihihi...nope!

Bank Rakyat

lepas tu pergi bank rakyat lak...sebabnye aku nak buat kad..dalam tu ade duit hantaran yang mr.apit dah masuk semuanya kat aku.bank rakyat aku tu pakai buku je..susah untuk aku kuarkan kalau nak bayar booking ape2 nanti..al-maklum la..orang bizi la katakan..kih3..senang jugak la proses die..juz isi nama dengan no ic je..ikutkan kene bawak buku bank sekali..tapi tadi dah kelam aku aku terlupa nak bawak..aku 'kencing' orang kat kaunter tu cakap yang buku tu xde kat sini sekarang..bukan kat tangan aku...so proses pun menjadi lagi senang..pakcik guard tu cakap,kalau kite cakap buku tinggal kat umah dorang xnak proses..dorang suruh balik g amek dulu..tu aku terpaksa menipu sikit..untuk menyenangkan kerja aku..kih3..dalam 5 minit pastu siap la kad aku..pastu try cek tengok ade RMxx xxx dalam tu..huhu...aku kaya!!!!

CIMB BANK...

aku g cimb ni pun sebab nak cek gaji je sebenarnye..kalau dah masuk cadang nak simpan sikit kat ASB..simpanan masa hadapan la katakan..kui3..so tadi,cek punye cek..gaji pun masuk dah..2x ganda naik dari yang biasa..syukur alhamdulillah..ni semua gara2 oncall bulan lepas..masyyukk...then,aku pun isi borang wang masuk ASB..untuk ASB aku kuarkan rm500 n masuk kat situ terus..alang2 dah sampai situ kan..selalu masuk ASB dekat pejabat pos je..cimb tadi aku tengok x ramai orang,makanya xkan nak buang masa g banyak2 tempat lak kan...nak masuk untuk mr.apit rm100 sekali..kat ASB die..die bagi lama dah kat aku duit tu.tapi x berkesempatan lagi nak masuk tau..hihi..yang ye nye MALAS..!

so sekarang ni urusan berkenaan duit semuanya dah selesai.....senang kerja aku nanti nak booking semuanya sebab segalanya dihujung jari..hehehe..bye!



0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH