Followers

Aktif Berbisnes Semula

Salam...

dis month,tetibe terbuka hati nak mulakan balik bisnes..tapi bukan bisnes tudung macam dulu..kali ni nak jual kemeja, maxi dress ngan t-shirt korea..agak2 korang nak beli tak kalau aku jual?hihihi..sebab pe tau aku nak buat bisnes ni? sebab aku dah mula rasakan betapa x berbaloi nye aku bayar bil p1wimax ni tiap2 bulan hanya untuk online facebook & b'blogging semata-mata.haha.. sangat tak berbaloi kan? so dat's why la aku decide nak buat something yang boleh menguntungkan aku. maka dengan ini bermula lah kerjaya aku yang ke-2 sebagai peniaga pakaian on9..aku join venture dengan kawan aku Farhani Borhan...nama aku kan Amira..so terciptalah facebook ANIERA FESYEN..member aku ni jual minyak wangi...sesapa nak membeli belah kat boutique online kami boleh la klik sini yerk...


kami jual ni...








come! grab it now...!

sesape yang berminat boleh add facebook kat atas tu yerk..then inform aku trough Pm on facebook...



Jika rezeki itu buat kami...maka permudahkanlah...Amin...



selamat malam... :)

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH