Followers

Stay Back at Ipoh lagi..

Salam..

hari ni last aku kursus kat hospital pantai ipoh untuk minggu ni.hari yg ke-3..s0 pas keje,aku tr0s gerak balik ke manjung..x sabar nak balik sebab nak jumpe mr.apit tersayang...cian die..die cuti semata2 nak jumpe aku,tapi aku lak kene kursus kat ipoh.seminggu lak tu.siot jerk!

s0 tadi aku balik ikut arah ke batu gajah...jalan nak balik teramat lah jammed sebab orang berpusu2 baru balik keje.tu belum kire yg nak balik kampung lagi.al-maklum ar,cuti 4 ari la katekan..lame tuh! termasuklah aku yg dapat cuti 4 ari jugak.hihihi...

disebabkan jammed yg teruk,maka aku pun singgah la jap kat umah mak cik aku kat tmn pengkalan.area ipoh ni jugak la..konon nak berehat bagai sebab penat sangat rasenye..dah la badan penat,jalan pulak jammed teruk..tension je aku di buatnye..sampai umah mak cik aku,aku mandi pe sume..budget lepas maghrib nak sambung perjalanan..

pastu aku pun tepon bapak aku tanye cuaca kat sane camne sebab time tu kat sini dah mendung. then, bapak aku cakap skang ngah ujan lebat kat manjung..s0 lastly,aku buat keputusan malas nak balik manjung malam ni. takut x nampak jalan lak kan.dah la drive sorang2..bahaya...dipendekkan cerita..

"malam ni aku x dapat jumpe mr.apit tersayang... uuwwwaaaaaaaa!!!! windu die............ :( "

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH