Followers

Tamat Sudah Oncall Bulan Ni :)

Salam..

seronok sangat!! hari ni hari terakhir aku pegang oncall untuk bulan ni..setelah 2 minggu aku diganggu dengan panggilan oncall dari spital..akhirnye starting from tomorrow aku dah boleh rilex..dah boleh g jalan jauh2..xde terikat dengan oncall selama 2 minggu..dan aku jugak akan cuti sabtu & ahad untuk 2 minggu bulan Mac ni..sukenye!! yang pasti jugak,aku akan g penang minggu depan..melawat tunang tersayang + jenjalan Queensbay sekali. nak beli barang hantaran..oppss...! huhuhu...



penat tau rasenye bulan ni..semua gara2 partner aku xde..kene g training kat pantai ipoh.tinggal la aku keseorangan kat lab..jaga lab sensorang..kene maki dengan doktor sorang2...s0o....sad!!! :( tapi xpe..yang penting aku dah buat yang terbaik..tadi aku dah calculate total oncall + standby aku..pergghh!! mantap beb.. bulan February je aku dapat kaut oncall dekat rm800..belum masuk gaji lagi..masyuuukk..!! hihihi...



actually bagus tau tempat keje aku ni..macam2 kelebihan die bagi untuk staff..aku confirm keje 2 bulan lepas naik lagi rm200..senang2 je naik kan? kaya betui hospital pantai ni..bulan ni semua staff dapat rm400..kaya lagi..hehe...nak tau dapat sebab pe sila klik sini.. so skang ni..sesape yang nak keje swasta yang kukuh,korang boleh la apply kat hospital pantai yerk..memang terbaikk..!!



p/s : bisnes aku makin laku sekarang ni...jom membeli belah kat sini..



0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH