Followers

Hari hari Bersejarah Ku

Salam...

happy besday to me..happy besday to me..happy besday to me..happy besday to me... :) besday aku yang ke 22 tahun..still muda lagi..kan2?hehe..entry yang dah lapuk tapi aku still jugak nak tulis...kenangan tu..actuall besday aku hari tu sama tarikh dengan aku konvo..17 oktober..tersangat la happy sebab bukan senang nak dapat 2 benda bersejarah dalam 1 tarikh yang sama..member2 aku yang lain sume jelez ngan aku..tahun lepas,besday aku sama hari ngan deepavali...hehe...tahun ni sama dengan convocation day lak..nasib x sama dengan deepavali lagi.klo x kene bahan je la aku..

tengs aku nak ucapkan wat semua kengkawan yang wish kat wall fb,sms n yang tepon..sangat2 hargai ucapan manis dari korang semua...luv u all... :) s0 skang ni aku malas nak cerita banyak.juz nak share some picture yang aku snap time konvo + hadiah besday yang aku dapat...(hadiah dari mr.apit xdapat lagi..kne tunggu die balik).





dengan ini aku dah pun sah menjadi graduan diploma of medical laboratory technology..dan aku jugak dah dapat keje yang sama dengan bidang aku ni..tengs ya tuhan dengan rezeki yang kau beri..aku sangat bersyukur dapat berkhidmat dengan pantai premier pathology.banyak kelebihan yang aku dapat bile join dengan hospital pantai ni..


0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH