Followers

Selamat Hari Jadi En Asben!!

Salam..



12 Februari 2013
Hari yang sangat2 bermakna buat ku sebab hari ni hari jadi En Asben..
Mohd Firdaus Md Daud yang ke 28..
dah tua la syg..tapi perangai still macam budak2 lagi..
game x penah lepas nak main kalau dah buka laptop tu.
sabar je la...
disini isterimu ade ucapan sikit sempena hari jadi suami tercinta..
agak jiwang jugak la..hehe..

sayang...

ketika aku dalam kesusahan..kau lah yang membantu ku
ketika aku dalam kesedihan..kau lah yang menenangkan ku
ketika aku kegelisahan..kau lah yang menjadi tempatku mengadu 
ketika kau kesepian..kau lah teman paling setia ku
ketika aku membuat kesilapan..kau lah yang menegur dan memaafkan ku
ketika aku dalam kesakitan..kau lah penawar ku
ketika aku dalam kegembiraan..kau lah yang menjadi teman ketawa ku...


sayang..
tanpa dirimu...tak bermakna hidupku ini..
kaulah teman di kala aku kesusahan..kesepian...kegembiraan...
kaulah sebaik baik suami di dunia ini
demi cinta dan kasih sayangmu padaku
kau sanggup menerima segala kekuranganku..
semoga kasih sayang yang kita bina ini akan kekal hingga ke akhir hayat..

alhamdulillah...genap hari ni bertambah lagi usiamu syg..ku doakan semoga dengan pertambahan usiamu ini akan lebih dimurahkan rezeki olehNya dan kudoakan semoga ikatan yang kita bina bersama ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat kita. Kau lah anugerah terindah dan terbaik yang Allah berikan kepadaku. Kehadiranmu memberikanku kekuatan untuk lalui hidup yang penuh dugaan ini. Ketika susah dan senangku, kaulah yang setia menemaniku. Hanya engkaulah yang bertakhta dihatiku sayang!..Selamat Hari lahir yang ke 28..Semoga tahun ini akan terus dapat memberikan kita seribu satu makna dengan kehadiran baby yang lagi 4 bulan nak keluar ni.. :)..Selagi jasad ini masih bernafas, selagi itulah cintaku padamu akan tetap bersama. Walaupun tiada harta yang berjuta, tetapi dirimu tetap ku anggap sebagai harta yang paling bernilai dihati ini. Kau lah suami yang pertama dan terakhir ku..hanya nyawa yang dapat memisahkan kita..♥♥♥♥♥ you sayang!!!




p/s : tolong jangan muntah darah bile baca luahan hati isterimu ni ye..ngeh3...

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH