Followers

Ya Allah Kuatkan Hatiku


salam..
sekarang ni mood tak berapa menentu.
mungkin sebab pembawakan baby dalam perut ni kot.
sekejap rase sedih..
sekejap gembira..
sekejap rase nak marah je..
kadang - kadang tengah suka pun tetibe rasa nak menangis.
tapi mostly bile malam menjelma mula la nak nangis.
lagi-lagi time nak tido..
tak tau la ape yang bermain dalam pikiran ku ni..

Ya Allah....
kuatkanlah aku...
dalam mengharungi hari-hari ku...
kuatkanlah aku dalam menghadapi karenah manusia...
jgnlah kau biarkan titik hitam menular di hatiku...
aku pinta dgn hatiku, dgn nafasku...
jauhkanlah aku dari sikap membenci sesama manusia....

Ya Allah Kuatkanlah aku,
Kerana aku terlalu lemah,
Jangan ya Allah kau biarkan aku tewas,
Kuatkanlah hatiku menempuhinya,

Jujur aku katakan ya Allah,
Aku terlalu takut,
Takut dengan kenyataan,
Yang aku sangsi akibatnya,
Yg menakutkan atau menenangkan,


Ya Allah,
Kiranya diri ini lupa akan dirimu,
Ingatkanlah aku ya Allah,
Jika aku menangis kau usapkanlah,
Air mata tangis ku,
Kerana aku tak mampu lakukanya sendiri.


Ya Allah,
Bantulah aku,
Hanya Kau yg berkuasa,
Kau jualah yg mengetahui segalanya,
Kau jualah yg memegang hidup dan ajalku.
Aku merayu Ya Allah,
Jadikanlah kesudahan yg terbaik bg umurku,


Wallahua’lam
insyaALLAH...
HANYA DENGAN IZINMU YA ALLAH...

2 comments:

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH