Followers

Bermulanya Esok T_T

salam..


Tajuk dah nampak muka sedih...
kenapakah puan Amira? 
ok,sebenarnye esok bermula aku keje sorang dekat lab tu untuk 2 minggu ni.
partner tempat keje aku chinese.
die dah mula cuti untuk sambut raya die.
s0 aku kene la cover pantai lab seri manjung tu sorang2... T_T
.x sukenye..
dulu masa lom preggy boleh la keje sorang.
sekarang ni macam dah x mampu lak sebab aku dah mula sakit pinggang kalau banyak berjalan.
keje aku dah la kene hantar report kat ward skali kalau despatch x balik round lagi..
mampukah aku nak tanggung sakit esok? 
untuk tempoh 2 minggu lak tu!! 
skali dengan standby oncall..
memang la duit dapat banyak tapi kalau ikut kesakitan yang akan aku alami nanti macam duit tu x penting je..
sape sudi nak ganti tempat aku???  
sehari boleh dapat dalam rm100 termasuk oncall & standby..hehe...cepat2..!!

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH