Followers

..memandang harta atau budi yang baik??..



h00oooyyeaaah....!!ari ni aku start on9 balik...seminggu aku tak ley on9 sebab BERUKBAND aku x bay0r..hahaha...nak mintak wit kat ayah aku tak sampai ati ar plak...tapi disebabkan gaji + dapat 'bantuan raya rm500 yg najib bg' + dapat wit sawit, aku dengan memberanikan diri mintak jugak ar wit kat ayah aku tu...hehehe...jahat t0i anak die ni..al-maklum ar,anakmu ni l0m keje lagi...s0 x dapat ar bay0r sendiri...

tadi aku buka pesbuk aku...1st yg aku tengok kat wall aku adalah video kat atas ni..bapak ramai member aku yang share link video ni..aku pun terpikir gak video pe la ni..best sangat ke?? s0,aku pun play ar...aku ase k0rang2 pun mesti tengok jugak kan??yang tak tengok lagi,sila la play video kat atas ni...juz rakaman suara from radio x.fm...

pada pendapat aku la..pempuan ni gile kot..kan2?? cian tunang die tu..ade ke patut die pandang rendah sampai camtu skali..hot sangat ke laki yang die kenai skang tu berbanding tunang die si penjual burger??keje da tentu halal..bos jugak pe...silap2 die boleh jadi tokey besar kalau die sungguh2 tau...aku ase macam nak tampar je mulut pempuan tu...kurang ajar gile.. ni mesti kes kurang didikan n kurang ajar...geram gile beb!! tak patut t0l die wat camtu..ape die ingat harta tu bole bawak sampai mati ke ape?? brother love tu pun hangin gak ngan pempuan tu aku ase...die pun cakap lepas je ngn pempuan tu...hahaha....bagus pun...pempuan camtu patut x boleh de kat dunia ni..berlagak nak mamp0s! aku tengok macam culture shock jerk...sial gile... 0ps....terlepas kata lak...kui3...

aku doakan semoga tunang die ni berjaya dengan meniaga burger jerk...pasni mesti die boleh beli HONDA CITY (kete idaman aku ni)..hahaha...lori lak de 2,3 biji...umah sendri ade...ade kilang burger sendiri..hehehe...pastu k0 tunjuk cikit kat pempuan tu yang ko dah kaya..k0 cari awek len..tinggalkan jerk pempuan yang mata duitan tu..pempuan tu da tentu x boleh membahagiakan k0 sebab die juz pandang harta jerk...bukan budi...malu je dapat tunang camtu...baru bertunang da nampak perangai sebenar..dah kawin lagi teruk agaknye perangai die...aku harap,k0 tinggalkan kan je tunang k0 yang perangai cam ape2 tu k...hehehe...macam die baca je blog aku ni...

lastly,yang penting aku bukan camtu k...aku x pandang harta benda..aku bukan materialistik!!! tak kisah la aku dapat pakwe yang cmne pun janji baik ati,pandai jaga aku...mr.apit sebelum jadi polis ni,time aku mula2 couple ngn die dulu,die keje tukang anta barang spare part kete jerk...gaji berapa sangat..tapi still boleh blnje aku makan,blikan aku barang..tapi x la mahal2..aku paham die..aku bukan jenis meminta2...hehehe...puji diri sendiri ar plak..

p/s: UNTUK LAKI2 YG BACE NI,TINGGALKAN LA PEMPUAN2 YANG MATERIALISTIK K?? CONFIRM TAK MENJANJIKAN KEBAHAGIAN..PERCAYA LA CAKAP AKU NI...HEHEHE...

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH