Followers

..gggrrrr...aku kekenyangan...

yuuhhuu...sambungan yang tadi...

aku berbuka kat pizza hut ngn mr.apit....kami order hawaiian chicken + more cheese ngn royal masala kot...aku punye hawaiian chicken,mr.apit lak royal masala...kenyang beb...pastu dapat lak member mr.apit keje kat pizza hut tu s0 extra 1 jug air pepsi..buncit asenye pewut aku ni...hahaha...

pastu,kit0rang gerak g lumut lak...lepak2 jap..sebelum balik,kit0rang g melantak lagi...hahaha...g mkn char k0 tiaw lak...aku di paksa makan lagi...nak xnk kene ar makan jugak..sok die da nak balik dah...berkhidmat untuk negara katanye...huahuahua...mymph gle aku dgrnye...pasni bile la kami dpt jumpe g ek?? raya die x balik...s0b3...sdh aku..xpe la...yang pasti petang tadi aku kuar ngn die..malam pun aku kuar ngn die gk...cukup ar tu kn...kl0 nak lebih2 kene kawin...24jam boleh de ngn die...kui3...

p/s: sok mr.apit blk da...lekl0k ek muncit cyg...jgn drive laju2..ingtlah org yg t'sayang...hehehe...

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH