Followers

..aku yang serba salah..

erm....cmne nak gtau ek??cmni, kawan aku time belajar kat s.alam dulu ajak g s.alam..die nak sh0pping raya kat sana...die orang pahang..biasa ar,sana kan baju cantik2..murah2 lak tu..lagi2 kl0 dapat sh0pping kat kl.. perrrgghh....boleh gile aku di buatnye.kawan aku tu x praktikal lagi...aku lak tgh praktikal..s0,cuti 2 xde la sangat...nak g pun sabtu ahad je yang boleh..tapi ase mcm x berbaloi ar kan sebab tambang g balik aku ke s.alam je da dekat rm50..nanti nak shopping bape dah..memang tak berbal0i...aku praktikal da ar tak bergaji...yang wat aku serba salah skang ni,cmne aku nak cakap kat kawan aku ni ek?? cian die..mesti die mengharap aku g sana teman die shopping..kal0 aku x g,bile la gaknye kami ni blh jumpe lagi..aku da bis praktikal,die lak start praktikal....aarrrgghh....serba salah aku di buatnye..

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH