Followers

Tercapai Akhirnya :)

Salam...

ape yang tercapai???em...act aku dah amek moto yang dah 4 tahun aku idamkan tu..moto eg0 s..moto aku kuar 6.7.2011...plat AHP 5045...Cantik kan no?? teng0k Tuan nye la...hehehe...moto x dapat di publishkan lagi sebab aku x berkesempatan nak click2 dengan moto tu..al-maklum la,moto tu st0k pergi n balik keje jerk.tu pasalnye x sempat nak snap..yang penting,impian aku nak amek kaler putih tercapai jugak akhirnye..tengs bapak aku,sebab bagi aku mek kaler ni.ikutkan time bayar moto sehari sebelum tu dalam resit tulis amek kaler pink..tapi last minute tukar sebab aku memang x minat kaler tu.bapak aku yang beria minat...

moto ni bapak aku bayar cash..rm4700 x silap aku.tapi bukan buta2 je die bayar tau.aku kene bayar balik tiap2 bulan kat die..hehe...s0 setakat ni,aku dah bayar untuk bulan julai ni.aku budget nak bayar rm200 tiap2 bulan.kl0 ade lebih bawu aku bayar lebih..senang berurusniaga dengan bapak aku ni.boleh bayar ikut kemampuan.klo utang dengan kedai kan susah.. :p skang ni,ini la harta pertama paling mahal yang aku ada buat masa ni.aku akan jaga sebaik mungkin..tengs abah sebab tunaikan impian anak mu ni..luv u!!

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH