Followers

Lama diriku menyepi...

Salam...

wah..lame gilak aku x update new entry ek? macam2 benda aku nak cite tapi ikut step by step la ek? hik3...excited gile nak menaip ni..s0wy yerk readers2 sume.sekarang ni aku de masalah untuk on9..pc aku ni da ter0k tahap gaban.

mula aku x boleh nak on9 sebab aku ke shah alam..uruskan pasal clearance slip aku n bayar segala hutang yang ada kat unisel tu.al-maklum la,aku kan da abis blaja..tak nak ar de pape hutang lagi.kang jenuh lak aku nak settle kan.selagi duit ade ni baik aku settlekan semua.banyak jugak ar hutang yang t'tangguh..rm2700 + rm50 duit konvo..s0 skang aku da lega sebab dah bayar n tunggu masa untuk konvo je skang ni..dalam 3 ari jugak la aku g sane..

pastu,28 hb aku dapat call dari kemas...untuk datang interview...sebagai penolong pegawai khidmat masyarakat.interview nye 29hb kol 2 ptg...

p/s : maaf x dapat nak sambung cerita.ade hal yang perlu di uruskan sekarang...got to go...bye..de masa aku update lg ek.. :)


0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH