Followers

Ngedate Time

Salam..

Pagi tadi Mr.apit balik..tapi aku keje s0 x dapat nak jumpe pagi tu.dah lame x jumpe my cyg ni..windu gile rasenye..susah tol couple jarak jauh ni tau.balik keje mr.apit call..s0h belikan tiket kat panggung..nak tengok cite transformers 3..ingatkan beli 2 jerk..rupenye sampai 6..member2 die nak join skali.s0 aku pun beli la..tapi yang x bestnye,tiket banyak yang full..tinggal pun kol 6 petang dengan 12 tengah malam jerk.nak x nak kene jugak la mek kol 6 tu sebab klo mek kol 12 tentu2 aku tido je dok dalam tu..hik3...pastu seat no 3 dari depan lak tu..gile x best.tu je yang tinggal tau..

kol 5.30 die datang amek aku kat umah...pastu g panggung...sampai kol 8.30 x silap aku..lame gile cite transformers tu.memang terbaek ah kan.best sangat...pastu g makan charkotiaw kat manjung.pastu g kar0k dekat giant. pastu nak balik singgah Mcd jap.Mr.apit nak beli spicy chicken Mac deluxe.Lap0r katenye..pastu x pasal2 aku kene makan skali.beli banyak lak tu..tau ar nak aku gem0k..huh!!

dalam kol 12 balik la kami...sok nak jumpe lagi..last sebelum die balik petang tu.pasni ntah bile lak die balik lagi.. :( harap2 die kene transfer kat ipd manjung..seronok hidup aku...hehe..

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH