Followers

Nantikan... :)

Salam...

tadi pas balik keje bapak aku call..s0h aku datang kat kedai moto sebelah hospital aku ni...s0 pas keje aku pun g la..rupenye die nak belikan aku moto eg0 s yang dah lama aku idamkan dulu..hehe...tercapai jugak hasrat aku nak pakai moto tu..s0 tadi jugak la die pay cash moto tu..es0k kuar..tapi yang membuatkan aku pening skang ni...aku nak mek kaler ape? aku nak putih..tapi tukang sp0nsor duitnye nak kaler pink..erm...jenuh aku..wane pe ek yang fam0us am0us??hehe..

ni wane yang menjadi pilihan bapak aku..limited edition katenye..aku pun xtau..aku x bape nak minat sebenarnye..

ni lak yang menjadi pilihan aku..cantik kan??

em...susah t0l la nak decide antara 2 ni...

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH