Followers

..Masa Tidur Pun Boleh Kentut..

Salam..

Semalam balik keje aku terus tid0 tau..

dalam kol 9 lebih camtu ar..

ngantuk gile2 bhai...

pastu terjaga kol 3 pagi..

terjaga disebabkan Mr.apit call aku..

ngacau t0l..!

bangun2 aku terus tukar baju,basuh muka,s0lat,makan..

then da kenyang2 tu aku pun masuk ar bilik lek..

konon nak prepare baju untuk keje esoknye..

tetibe....

jap...

sebelum tu aku nak tanye..

korang setuju tak yang kita ni sebenarnye boleh kentut masa tidur??

heheehehehe....

seyes..memang boleh..

akak bilik aku ni tengah tido boleh lak die mengeluarkan gas yang x sepatutnye kuar tu..

bukan sekali beb..

3 kali!!!!

meletup2 bunyi nye...hak3....

siap dengan bau skali..

aku ase nak pukui je die time die kentut tu..

xde bagi warning pape lak tu tau..

geram gile..

tido sampai x sedor diri..

pelik..pelik..

tapi ape yang menyebabkan orang kentut masa tido ek????

anybody got da answer???

seyes nak tau ni...

p/s: malam ni aku x dengar bunyi kentut tu da sebab akak tu da balik kg tengok anak die..hik3...nasib baik.. :p

6 comments:

  1. sebenarnya.. manusia kadang2 xbley nk tahan benda dlm badan ni.. jgn kata kentut.. kdg2 bley terkencing masa tidur.. tu sume nafsu masa tdo.. jd elok la basuh kaki, basuh muka, amik wuduk n kentut siap2 sebelum tidur.. hahaha..

    *adakalanya kita bley tersenyum ketika tidur. disebabkan oleh gelak tawa di siang hari terlalu byk.. maka di QADA nye semasa tidur. :)

    ReplyDelete
  2. wah masa tak boleh kentut saat tidur? padahal kan itu reflex..

    ReplyDelete
  3. hahah adik umi pon same..kentut mase tido..tensen betol tido sebelah die..haishhhh nasib bek kentut dlm selimut so gas pon xkelua n menusuk hidungku..hehee

    ReplyDelete
  4. wakaka~ kalo la akak tu terbaca post ni..ngeh3~

    ReplyDelete
  5. kentut masa tidur tu selalu terjadi pada wanita sahaja.. sbb waktu siang hari, wanita selalu tahan kentut, nk cover depan org.. hehehe.. biler time tido tu, angin tu tendang kluar la.. hahaha

    ReplyDelete
  6. nasib baik kentut..bukan bom ..klu tak meletop

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH