Followers

..Cuti Yg Gempak..

Salam..


1st of all.. nak gtau..
cuti aku kali ni sangat2 best..
rase macam di hargai sangat..
jadual aku pack gle..
padahal balik sabtu petang sampai isnin pagi jerk..
entry kali ni aku nak share sikit sepanjang percutian aku ke manjung..
hahahaha...
macam keje n menetap jauh je aku ni..
padahal manjung ke ipoh jerk..
kui3....jgn mare... :p

sabtu petang:

aku sampai manjung dalam kol 7 petang..
malam pas maghrib aku tr0s kuar ngn bff aku..
g photoshoot sekitar marina island..
kat teluk batik..
n kat lumut..
seyes cantik gile tempatnye..
meh aku share sikit pic2 sepanjang photoshoot 2 ek..
confirm de yg jeles nanti..
huahuahuahua....











ahad pagi:

dating ngan mr.apit..
mr apit balik gak..
die gerak dari penang kol 7 pagi..
tol2 pas abis keje..
cian die rushing blk manjung semata2 nak jumpe aku...
lap u la sayang...! hik3...
ni aku xde pic ngn die..
x sempat nak snap..
aku kuar ngn die dari pagi sampai kol 5..
pastu die tr0s gerak balik penang lek..
cian die kan..
nak wat cmne..
sayang punye pasal..

ahad petang:

pas mr.apit da gerak balik penang..
member aku ajak men bowling lak..
seyes sonok gile..
sebab aku menang...hahahaha..
member aku siap x puas ati g tau..
ajak buka game bwu...
fight ngn die..
aku no hal jerk..
tp..
still aku menang gak..
pe nak wat..
tangan kidal ni mmg handal..
jangan pandang sblh mata.. :p

ahad malam :

family aku ajak g makan kt luar lak..
time ni aku dengan berbesar hati banje dorang makan..
sampai 30 ++ gak ar aku support makan malam tu..
al-maklum ar..
da keje..
kene ar kuar duit gak..
puas hati jugak ar kan..
sebab kesampaian da hajat aku nak banje dorang makan guna duit gaji hasil titik peluh aku sendiri..
alhamdulillah...

pas makan..
member tempat keje lama call..
nak jumpe aku katenye..
sebab windu..
aku pun camtu gak..
tapi bukan windu kat die..
windu kat anak die jerk..hik3..
c0mel gile..
montel lak 2..
geram je aku tengoknye..
ase cam nak bawak balik ipoh jerk..hehe..

then,da puas jumpe dak tecik tu..
ondaway nak balik..
member aku lagi sowang lak call..
ajak kuar..
sebab die de banyak benda nak sembang ngn aku..
aku pun ikut jer ar..
memang da lame gile gak ar aku x jumpe ngn die..
lepak2 sampai kol 12 lbh cmtu..
pastu tr0s balik..sebab da ngantuk gile..

isnin pagi:

aku gerak balik ipoh ngn ayah aku..



yang pasti..cuti aku kali ni sangat2 best..memang x t'kata ar bestnye...rase macam dihargai sangat..klo la aku dapat cuti lama..mesti lagi best gaknye kan?hik3...melampau la plak..nak cuti lame bek xyh keje... :p

Tamat..


2 comments:

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH