Followers

..Balasan Padamu Sudah Tiba..

Salam..

satu persoalan je aku nak tanya kat sini..mengapa ye dalam kehidupan seharian kita,maksud aku di sekeliling kita ada je manusia yang busuk hati? x boleh tengok orang senang langsung..keje nak kondem jerk..damn ah!! rimas gle aku dengan situasi camni.. aku jarang nak marah2 kat blog. susah sangat korang nak tengok aku mengumpat orang kat blog. bukan ape,aku x suka tunjuk kemarahan aku kat blog ni..nanti visitor takut nak singgah sini..kui3...

berbalik pada entry di atas ni..aku ase,balasan padamu sudah tiba...ia mungkin di sebabkan atas kesalahan ttteeeeettt kau yang menyakitkan hati aku ritu...sakit sangat..sampai skang aku terasa lagi dengan ayat ...... kau tu.. aku x boleh nak mention segalanya dalam ni..takut kang jadi kes lain lak..cukuplah sekali..

p/s : Moga kau tabah dengan dugaan yang kau sedang hadapi sekarang..ingat lah..kita mesti berpijak di bumi yg nyata..so terimalah seadanya..terima kasih atas perbuatan kau pada aku dulu.. :)

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH