Followers

..Syg Kam0o Ketat2 wahai Mr.apit..

Salam...

Semalam aku da inform kan yang chenta hati aku a.k.a mr.apit balik...kl0 x bace lagi sila klik di sini oke.. s0,rini nak update la cite tentang dating kit0rang tadi...huhuhu....mr.apit ni keje k0l 3 pagi tadi tau...sampai umah sewa die dalam kol 7 pagi tr0s die gerak balik manjung...dengan x tuka baju kejenye..rushing gle sebab takut ari hujan..cian kat die..balik semata2 nak jumpe aku...x paham t0i aku keje polis ni..bagi cuti sehari jerk..pastu keje 4 jam..x boleh ke keje straight tr0s 8 jam...xde ar nyusahkan..cam mr.apit ni semalam,keje k0l 3 petang sampai 7 malam,pastu sambung lek 3 pagi sampai 7 pagi...kl0 wat kol 3 petang sampai 11 malam pun da kire ok kan?ley ar rehat lame sikit..baru terasa betul2 cuti...ceiiitt! aku lak lebih2...mr.apit x kec0h pe pun...huahuahua...

Mr.apit gerak dari penang k0l 7 pagi..dengan naik moto je ok (pakwe aku x de kete mcm pakwe kau)...sampai umah aku dalam kol 9 lebih kot..tu pun aku l0m siap lagi...cian die kene tunggu...hahaha...jahat t0l aku ni..da la die datang dari jauh,pastu die lak kene tunggu lagi...kejam sungguh aku ni...die cakap,sepanjang perjalanan dari penang,ujan renyai2...die redah jugak sebab xnak sampai manjung lambat...ciannnye aku dengar...tetibe aku ase macam menyesal s0h die balik..huk3...s0wy ye cyg...len kali kl0 ujan,xyh ar balik..nyusahkan kam0o jerk..

sesampai je die kat umah aku,die tr0s park moto die kat dalam pagar umah...time tu hujan,s0 aku decide nak nek kete jerk...xde ar nanti abis dating kami same2 di serang demam...hak3...n senang sikit nak gerak g mane2..tapi yang lecehnye,ari biase2 ni kene letak kup0n parking..kl0 x jadi macam kes Shah Alam Punye Cerita..hik3...kenangan2...tempat pertama yang di tuju adalah makan2..~~makan di mane? makan di mane? di fatty cafe...~~~hehe...aku ske makan kat sini...menu pilihan utama adalah Chicken Chop Black Papper....huh!! sedap gile beb...!! mr.apit makan nasi pe ntah...plik je aku tengok nye...

da k0nyang,kami jalan2 kat atas billion lak...niat di hati nak pau kasut...tapi,x dapat la pulak...s0b3...sebab setiap kali kuar ngn die mesti 'TERBELI' kasut baru...huhu...t'beli okey...dat's y die xnak belikan untuk aku dah..kat sini aku x beli pape...mr.apit apit je yang beli...nak tau die bli pe???? huahuahua...malu aku nak gtau...ok,nak tau jugak..aku upl0ad gmbr je la ek??
5..


4..


3..


2..


1..


Taaaaddddaaaa.....


tali skipping...
aku x tau la pe jadah die beli bendalah ni...
beli tau..
nak bayar malu lak...
geram je aku...
aku x ley bayang kan cmne la rupe die main bendalah ni...
gak nye mel0mpat lemak2 die...huahuahua....

pastu,kami g kar0k...1 jam lepak dalam bilik tu...sampai serak2 s0re aku ni memekak dalam bilik tu...aku tau s0re aku tak sedap..tapi pedulik ape aku...janji puas...!! lame gile da x kar0k dengan die..die plak dok layan lagu2 lama...aku lak layan lagu2 end0n...haha...ngan lagu dangdut pun aku tibai sekali..m'ggedik kami b'dua dalam bilik tu..nasib bek xde orang yang teng0k..kl0 x wat malu jerk..then,da puas kar0k,mr.apit singgah umah die kat lekir lak...umah die x de sape dah...mak ayah da xde..sebab tu ar bile balik die abiskan mase ngn aku jerk..adik beradik die sume da de family sendiri...sume dok belah2 kl..yang dok perak ni bape kerat jerk..pastu sempat la die jumpe member2 kamp0ng die...lepas jugak ar windu die kat kawan2...windu kat kawan sikit je..kat aku yang lebihnye...huhuhu...nak menang jgk cik mira ni...

then da puas kar0k,mmbr mr.apit ni call lak..ajak lepak kat r0jak manjung..r0jak mnjung ni femes kat cini..kl0 nak tau pape tentang kedai ni juz search Rojak Manjung je kat FB korang ek..kl0 malas klik je sini..kl0 malas gak x payah klik...hahaha...time nak g kedai makan ni,aku lak drive..mr.apit da x lalu..huahuahua...cian die..sementara tunggu mmbr die dtg,sempat jugak la kami snap2 pic..huhu..nk teng0k?? meh aku upl0ad...





pas makan knyang2..die pun gerak balik penang lek...yang ciannye tu kan,die balik tengah hujan...terpaksa balik gak sebab es0k pagi nak keje..pape pun...ari ni ari bahagia buat aku...sebelum balik,die bagi aku wit banje... 150 HENGGET lak tu...caya la....ley wat bli kasut...huhuhu....


****END****

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH