Followers

..Interview Mengejut..

Salam..

semalam ayah aku tolong submit kan borang jawatan kosong yg dah aku isi kat jabatan perangkaan..

jawatan yang aku isi tu untuk tahun depan punye pengambilan..

pastu time nak anta tu die t'jumpa lak kawan lama die kat sana..

kawan lama die tu plak kire orang atas2 kat jabatan tu..

s0,die pun rekemen le keje kosong yang betul2 nak pakai orang..

keje opis kat jabatan perangkaan tu jugak..

pastu pagi tadi,aku dapat call..

s0h datang interview sok..

gile tol..aku da la x prepare pape pun ni..

aduhhhh....camne ni yerk?

da la kene g ipoh..

aku nak g camne??

jalan dari manjung ke ipoh aku tau ar..

da masuk ipoh aku xtau nak ikut jalan mane dah..

tapi...

nasib baik la de kawan aku kat sana..

da lama x jumpe die..

alang2 da ke sana baik aku jumpe die skali..

s0,es0k die kene jadi pemandu pelancong untuk aku...huhuhu...

tolong ye cik patin b0o... :P

Jasamu sangat2 ku hargai..hik3..

takut la nak interview s0k..pe la s0alan yang die tanye kat aku nanti...jangan tanye susah2 da..aku ni da la cepat gelabah..

SEMOGA AKU DAPAT G INTERVIEW TU DENGAN SELAMAT N SEMOGA INTERVIEW TU BERJALAN DENGAN LANCAR..KORANG TOLONG DOAKAN AKU DAPAT KEJE TU EK?AKU DA BOSAN GILE DOK UMAH..

=)



0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH