Followers

..Cuti seminggu VS Cuti sehari..

Salam..

entry ni sepatutnye da lame aku taip...
tapi di sebabkan ke bz-an..
x dapat aku nak update nye..

Raya aji ritu aku dapat cuti sehari je tau..sedih gile..mr.apit lak dapat cuti seminggu..sangat2 tidak adil..dapat jumpe die sehari jerk..x puas langsung..da la kami da jarang jumpe..lagi2 aku da keje ni..lagi ar jarang n susah nak jumpe.die kat penang,aku kat ipoh..klo aku keje kat manjung ni ok la jugak sebab bile die balik kamp0ng boleh die jumpe aku.em..raya ritu nasib baik ar ayah aku x balik kamp0ng..klo balik confirm2 aku x dapat nak jumpe ngan mr.apit langsung sebab petang raya tu aku da nak kene gerak balik ipoh..

mr.apit punye la semangat apply cuti kat Tuan polis die seminggu..sebab nak jumpe aku lame2..tengok2..bile cuti die da di luluskan,aku lak dapat keje..sedih gilak..dapat jumpe pun time raya ritu jerk.pagi tu,die call ajak kuar makan..aku pun on je ar..then,kami g lumut..makan kat kfc..el0k ar tu,pagi raya makan kfc..hak3..kawan2 die pun follow sekali time tu..pastu,da kenyang,kami lepak kat marina island lak..xtau nak g mane dah sebab time tu da tengahari..lepak tepi kat marina lg best..petang nye aku tr0s grak balik ipoh..

meh usha gambar2 kami kat marina island..
gambar banyak tapi malas nak upload..hik3..




****END****



0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH