Followers

Harimau Malaya vs Garuda

Salam...

malam ni aku layan bola sorang-sorang je..start dari mula tadi layan sorang.bosan gile..tepuk tangan sorang2, sorak sorang2.macam ape dah aku tengok.nasib la xde sape kat umah ni.kalau x mesti kata aku cam orang gile.hik3..

asben x balik minggu ni..abg ngan adik aku lak dah tentu layan kat mamak punye..nak tak nak kene la tengok jugak sebab malaysia yang lawan kan.kalau bukan malaysia aku pun x hingin nak tengok.setakat yang aku tengok minit yang ke 29 malaysia dah jaringkan 2 gol! cayalah harimau malaya..go malaysia go!!!

emm..semalam aku beli barang2 nak buat durian crepe dah..tapi yang jadi masalah sekarang ni tinggal nak beli durian je.aku suruh adik aku belikan banyak kali dah tapi die buat deQ je..geram plak aku kan.kalau dah buat die jugak yang gile makan durian crepe tu..sabar je la..

nantikan entry durian crepe aku ek? hehe.. ade durian aku buat...kalau x tunggu la masa yang sesuai.. :)

p/s : GO MALAYSIA GO!!! 



0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH