Followers

Pendrive design sendiri

Salam...

hari ni nak share something yang menarik yang buat korang semua mesti tergoda nak juga pendrive macam aku tempah ni..hehe..hari tu dok jalan2 kat blogger kawan2 pastu jumpe la 1 blog yang review tentang pendrive design sendiri..means,kite boleh letak gambar sendiri kat atas kad pendrive tu..contoh die camni..


pendrive die macam kad kredit jerk..senang nak bawak g mane2..design camne pun die boleh buat janji bagi gambar.tengok contoh yang ni plak..

Domo


smart kan? pendrive ni kite boleh jugak buat hadiah besday untuk kawan2..x payah susah2 nak pikir bagi hadiah ape..ok,skang nak share kapasiti pendrive beserta harga die plak.

Design ConceptUp to customer
Capacity2GB
PriceRM 32.00
Capacity4GB
PriceRM 40.00
Capacity8GB
PriceRM 55.00
Capacity16GB
PriceRM 70.00
aku tempah pendrive yang capacity die 16gb...amek kau! bapak besar aku amek kan?haha..biarkan..ade benda aku nak gunakan dengan pendrive tu.harga RM70 + rm2.50 postage..pendrive aku dalam tempahan skang...dalam masa 2-3 minggu baru aku boleh dapat..design aku nak plak camni..

ni dari pandangan depan

ni dari pandangan belakang..

so camne korang? berminat x? aku skang ni menunggu pendrive ni sampai umah jerk..x sabar rasenye..sesiapa yang bercadang nak tempah boleh la g kat link ni yerk KEDAI PENDRIVE UNIK..Owner die pun cepat je reply klo kite ade apa2 pertanyaan berkenaan tempahan kite ni..sangat puas hati la bekerjasama dengan dorang..siap bagi resit lagi tau walaupun beli by online..


0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH