Followers

.. Kisah Abg Bomba..

ptg smlm..pas aku smpi dr taiping ayh aku s0h g mek mak t0n a.k.a mak aku kt tmpt kje die..HOSPITAL SERI MANJUNG..ayh aku xley mek sbb die kne blk kg..uruskn kebun die la kot..on the way nk ke spital 2,aku nmpk ar kebakaran kt kwsn hutan dkt2 ngn tmn aku 2..aku yg d0k dlm kete pn terasa bahang api yg ngh marak gle..mmg ley katakan tr0k jgk la kebakaran 2..pas2,aku tr0skn p'jlnn..xkn nk bnti tlg owg kt c2 pdm kn api lak kn?kang blk jln kaki lak mak t0n aku...haha..pas2,kt simpang nk ke hopital,aku da dgr siren bomba kt dpn..bomba ni msti nk g kt tmpt kebakaran 2..then,yg aku t'kjtnye..ley lak abg2 bomba yg dlm p'jlnn nk m'jln kn tugas wt bunyi tikus mondok kt aku..pas2 d0k lambai2 tgn nye..da rupe owg ketagih cinta jerk..wakaka..pelik t0l aku..x seyes t0l di0rg ni..nk g wt kje pn smpt nk ng0rat2 g..ape punya tuuurr da..

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH