Followers

.. Damn argh...Selsema Makin Teruk..

Pg td pe mimpi nth aku ttbe rjn nk sapu carpet kt tgga umh..vacuum ade tp mls nk pkai..nk jgk pkai pnyapu lidi..da siap wt menyesal pn de..pas da settle sume,ptg 2 syik bersin jerk..byk kali lak 2..smpi rimas gle asenye..nk wt pe pn asyik b'sin..2 msti gara2 resdung yg aku ngh alami skg ni..msk mlm,aku da mula rase lain mcm..bkn stkt bersin jerk..ngn skt2 tekak skli..pe jadah nth..allergic kot kn?? skg,aku da mula selsema..tr0k lak 2..smpi mengalir tnpa di pinta..wakaka...geli kowt..s0 td,aku pn search la cara nk hlgkn selsema ni..xtau la b'kesan ke x.s0k pg2 bgn td0 aku nk try wt..nk tau pe petua yg aku bace kt bl0g 2?

*PETUA NAK HILANGKAN SELSEMA*

1.tadah air mcm org nk amek air sembahyang
2.pas2,msk kn air dlm hdg & biarkn selama beberapa saat
3.kemudian hembus keluar air tersebut
4.ulang sebanyak 3 kali

NOTA :

  • setidak2 nya lakukan 3 kali sehari terutamanya ketika baru bgn dr tidur
  • gunakan air suam untuk lbh mujarab
  • air hendaklah di masukkan ke dalam sehingga ke pgkal hidung
  • tahan air dalam hidung dari 3 - 5 saat.kemudian hembus dgn kuat.
SELAMAT MENCUBA!!!

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH