Followers

Windu Kamu Chenta

Salam...

pelik la..dari pagi tadi sampai ke malam en.tunang aku mr.apit x abis2 cakap windu! windu! windu! ... start dari msg,call sampai la chat kat facebook tadi..actually,aku pun windu die jugak.windu sangat. walaupun hari2 kami bergayut. tapi windu tu tetap makin bertambah.x surut2...emm...(kene kawin kot aku ni..hihihi..)masuk hari ni,dah dekat 3 minggu la jugak kitorang x jumpe. last jumpe ritu pun time aku g penang. jalan2 kat pesta penang..x berkesempatan lagi kan nak upload pic kat sane. ala,lagipun time tu snap pakai blackberry aku jerk..x lawa mane pun. dat's why la x semangat mane nak upload. tapi nak share jugak la pic2 kenangan ku disana bersama sang chenta! hehehe... gambar di sekitar bukit bendera.





today, me Amira Rasni nak bagitau yang i love u so much syg..bile nak jumpe lagi ni?? windu yang teramat sangat dah ni..kesian kam0o kan cuti di bekukan.. :(

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH