Followers

Aku dah tertarik ngn kau la Myvi Elegance

Salam...

seryesly aku cakap yang aku minat tengok kete ni...cantik kan? lagi2 wane putih ni..nampak bersih jerk..niat di hati nak beli kete ni...aku dah pun slowtalk ngan mr.apit n die pun da bagi greenlight..die kata bulanan die boleh tolong support kan..tapi rm200 je la...kire ok la tu kan...member aku baru beli kete ni..harga rm56k... downpayment die bayar 10%..means rm5600...n monthly dlm rm588 x silap aku la..interest skg 1.88 rhb bank...ok ke ek? klo ikutkan bulanan tolak duit yang mr.apit bagi,aku juz kuarkan duit rm388 jerk...bile pikir2 balik...nak beli kete ni bukan keperluan aku wat masa skang ni..ni kehendak jerk..hehe...kete kat umah ni pun x terpakai..bapak aku lak jap bagi beli..jap x bagi...geram je aku tau...d/p die confirm2 la aku kene mintak kat bapak aku...aku mane la de duit simpanan banyak tu..huhu...skang ni aku xtau la nak beli ke x...tapi yang pasti sebelum kawin aku nak de kete.....itu yang pasti... :)

p/s : wah! followers da 500 genap...g0od j0b amira...tengs yerk followers tersayang...lap u lah!

2 comments:

  1. sy pon teringin jgak nk bli kereta...ble difikirkan susahjgak nk jge...nnt la tggu habis blaja ddlu...

    ReplyDelete
  2. t0l 2...nk mmbeli mmg sng..nk mnjg yg ssh nye..

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH