Followers

..1st Time j0in contest n Menang..

sila klik untuk pembesaran..

beb..aku terkejut gile2..
tadi aku bka bl0g aku,then aku tgk kat chat box,

Raja Kamil : Anda menang wang tunai, claim dalam 48 hour link
2010-07-01 1:19 PM
#

aku adalah pemenang yang ke 200 untuk contest cabaran : copy & menang..
aku juz men2 je j0in x sgka lak ley menang..
padahal bwu malam tadi aku join..haha..
dah la 1st time j0in contest..
sebelum ni bile de contest aku wat donno jerk..
yang ni aku tak tau nape tetibe je nak j0in..
act,hadiah yang direbutkan sebenarnye Mp3..
pape pun..thanx aku ucapkan pada si pemberi hadiah, raja kamil sebab bagi kat aku hadiah rm10 ni..
kire bertuah jugak la aku ni ek sebab dalam ramai2 orang yang j0in,aku tersenarai sebagai pemenang tempat ke 200.. TERBAIK!! Haha.. thanx a lot...

2 comments:

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH