Followers

Majlis Pernikahan Daku

Salam...

hihihihi...gelak dulu ye sebab entry ni dah sangat2 lapuk...

tapi nak jugak update sebab nanti boleh review balik bila dah bercucu cicit..:p 

time tu msti best je rase bile baca semua post2 lama ni..

ok dipendekkan cerita, aku nikah pada 8 june 2012 bersamaan hari jumaat..

sah menjadi isteri kepada MOHD FIRDAUS BIN MD DAUD hanya dengan sekali lafaz..

Alhamdulillah..

so skang ni layan je la pic2 semasa majlis pernikahan berlangsung..

 muka kecuakan...hihihi...

 asben yang dah gementar..


 aku terima nikahnya NOR AMIRA BT RASNI dgn mas kahwinnye rm...... tunai.. :)

 alhamdulillah sah berubah status menjadi isteri orang..

 membatalkan air sembahyang..

 emmuah..hehe..

muka asben yg masih lagi dalam kecuakan..ngeh3..


 mas kahwin yang diberikan berbentuk masjid..

p/s : aku ade betting dengan asben sebelum majlis berlangsung..kalau die dapat lafazkan nikah dengan sekali je makanya malam pertama aku kene urut die..kalau x sebaliknya..hik3..degil je rupe kan?

so pasni aku sambung entry majlis perkahwinan plak ek...nantikan.....

0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH