Followers

Cepatya Masa Daisypath ni

Salam...

Daisypath Wedding tickers

aku hari2 kalau buka blog mesti dok pandang gak daisypath ni..

walaupun hati ni x nak pandang tapi mata tetap nak tertumpu kat situ jugak..

haaaihh!! takut la plak kan..

lagi 1 bulan, 1 minggu n 1 hari je ni..

macam2 dah bermain kat fikiran sekarang..

persiapan banyak jugak la yang dah siap..

tapi ade jugak yang tergendala..

bile nak sambung buat ntah la..hehe...

semoga semuanya berjalan dengan lancar..

AMIN........

3 comments:

  1. alaa tak nak tgk coundown tu takootye....

    ReplyDelete
  2. tak lama dah tu..takpe buat slow2 insyaAllah dipermudahkan :)

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH