Followers

5 Tahun Bersulam Cinta

salam...

tanggal 8 may 2007 aku declared couple dengan mr.apit aka tunang aku..8 may 2012 yang lepas bermakna genap la 5 tahun hubungan kami..dengan restu semua dalam sebulan je lagi kami akan dinikahkan dan akan menjadi pasangan suami isteri yang sah.alhamdulillah bersyukur sangat sebab dikurniakan jodoh yang sangat2 sempurna bagi aku.terima kasih ya Allah..

bile dikenang kembali saat kami bercinta 5 tahun yang lepas,sangat simple..berkenalan ketika aku bekerja di kedai 24 jam di sitiawan...mr apit plak bekerje sebagai despatch spare part kereta di sitiawan jugak..4 bulan aku keje kat situ..selalu jugak die datang beli barang..n before nak sambung blaja bulan 5 2007,aku decided nak benti keje..then aku juz nak bagitau die..tetibe die mintak no tel aku..disebabkan aku pun minat kat die,so aku pun bagi..kih3... (gataiiiiiiii!!!)

after dok msg2..call2..so kami pun tangkap cintan..couple la kami pada 8 may 2007...23 julai 2007 aku sambung blaja kat shah alam selama 3 tahun...jarak memisahkan kami..semakin hari semakin rindu.tapi apakan daya, demi mengejar cita2..walaupun berjauhan,kami x pernah bergaduh yang tahap blh cerai berai.gaduh manje2 tu biasa la..hik3...yang aku suka mr apit ni kan, sepanjang 5 tahun bercinta x pernah sekalipun die mintak putus..sangat aku hormat cara die ni..

aku abis blaja..die dapat tawaran polis..ingat lagi aku,aku last exam time tu..hari tu jugak die kene lapor diri..sedih x dapat nak hantar die skali..tapi xpe lah..xde rezeki orang cakap kan..sekali lagi kami berjauhan.ingatkan bile aku dah balik manjung,senang la nak jumpe..last2 susah jugak.. :(

now,aku pun dah dapat keje yang sama bidang aku blaja dulu..aku bekerja sbg juruteknologi makmal perubatan hospital pantai di seri manjung..mr apit plak sebagai polis di balai polis seberang jaya,penang..berpisah jugak kami..after kawin pun terpaksa berjauhan jugak..s0b3...mampukah?? :( apekan daya..x keje mane nak datang duit kan? lagi2 bile proton preve dah nak keluar ni..hehehe... :D

tengok la muka happy kami time pre-wedding hari tu..

sangat suka dengan gambar ni...

"PADA SANG CHENTA MOHD FIRDAUS BIN MD DAUD...I LOVE U TILL DA END OF MY LIFE..THANKS COZ COMPLETELY MY LIFE..TANGGAL 8 JUNE NI KITE AKAN DINIKAH KAN..SEMOGA SEMUANYA BERJALAN DENGAN LANCAR SEPERTI YANG KITA INGINKAN..AMIN..."


last but not least...


cantik x bunting ni? aku baru dapat attachment dari tukang buat banner..aku serahkan 100% suruh die design..pada mata aku sangat2 cantik kan? hope pada mata korang pun cantik la..murah je ni tau..rm25..kebanyakan jual dalam on9 rm45-rm50...

sekian terima kasih.. :)

6 comments:

  1. tahniah..moga kekal smpai akhir hayat :)

    ReplyDelete
  2. waaa, cantik banting tuh. my abang punya wedding tak cantik, tapi mahal. ><'

    ReplyDelete
  3. thanx..2 la..survey tmpt lain sume mhl2 tau..ni mrh gle..rase cm nk order byk2 je..tp wtpe plak byk2 nti kn..hehe..

    ReplyDelete
  4. semoga segalanya berjalan lancar .. tahniah !

    ReplyDelete

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH