Followers

Aku dah jadi Agent VCO :)

Salam...

juz nak bagitau jerk.. :)
aku da jadi agent vco catalyst...
ala..produk yang tengah femes gila skang..
tau kan??
mustahil la klo tak tau..
aku berminat nak jadi agent die sebab aku sendiri yang rase perubahan bila amalkan makan n pakai vco ni.
memang terbaik la...
confirm...!

meh aku terangkan sikit tentang produk ni..

diperbuat daripada 100% minyak kelapa dara tau..

Produk ni sangat berkesan untuk :

Mengecutkan jerawat dan kulit muka berminyak
Memudarkan parut jerawat
kitaran haid yang tak teratur
selera makan yg terlalu tinggi
letih dan kurang energy
masalah kencing manis
stretchmarks & tona kulit yg kusam
mengurangkan resdung

dan terdapat banyak lagi kelebihan produk ni.
kalau nak tahu sila klik sini..

kandungan : 60 biji kapsul
harga asal : RM 39.90
(tidak termasuk postage)

bagi sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk ni boleh la jenguk page ni yerk..sila klik sini..

atau emel ke firira_vco@yahoo.com

atau hubungi 012-4043230..

p/s : seyes tak rugi try produk ni! dalam masa seminggu pun da boleh nampak perubahanye.. :)


0 comment readers:

Post a Comment

 
All Right Reserved by Amira Blog Design by ANIS NADHILAH